[adinserter name="deskari banneri etusivu"]

Valtiokonttori avaa chatin varusmiesten kysymyksiä varten

Varusmiesten tapaturmakorvauksista vastaava Valtiokonttori avaa chatin varusmiesten kysymyksiä varten. Valtiokonttorin verkkosivuilta löytyvässä chatissä voi kysyä yleisiä sotilastapaturmakorvauksiin liittyviä kysymyksiä. 

Valtiokonttorin asiakaspäällikkö Ismo Tikan mukaan tavoitteena on parantaa varusmiesten saamaa palvelua.

”Päätimme kokeilla chattia tapana asioida Valtiokonttorin korvauspalvelun kanssa. Varusmiehet ovat nuoria miehiä ja naisia, joiden arvioidaan olevan helppo omaksua uusi yhteydenpitomuoto. Kun palvelusta saadaan riittävästi kokemuksia, chattia laajennetaan myös muihin korvauslajeihin”, Tikka kertoo

Chat on auki työpäivisin klo 9-15.30. Siellä esitettyihin kysymyksiin vastaavat Valtiokonttorin asiakaspalvelun korvausasiantuntijat.

(MAINOS - teksti jatkuu alla)[adinserter block="4"]

Ismo Tikka toivoo chatin madaltavan kynnystä ottaa yhteyttä Valtiokonttoriin.

”Varusmiehet saattavat kokea Valtiokonttorin etäiseksi virastoksi ja tapaturma-asioiden hoidon vaikeaksi. Pyrimme madaltamaan kynnystä ottaa yhteyttä. Oletamme myös, että varhainen yhteydenotto nopeuttaa korvauspalvelua”, Tikka arvioi.

FAKTA

Chat on auki työpäivisin klo 9-15.30 ja se löytyy osoitteesta valtiokonttori.fi/sotilastapaturmat. Chatin lisäksi Valtiokonttoriin voi pitää yhteyttä puhelimitse (0295 50 3060) ja sähköpostilla (vahko.sotilaat@valtiokonttori.fi). Asiakirjat kannattaa lähettää turvapostin kautta (turvaposti.valtiokonttori.fi) tai Kansalaisen asiointitilin välityksellä (asiointitili.suomi.fi). 

Teksti Juho Mäki-Lohiluoma
Kuva Valtiokonttori

Kommentoi

[adinserter name="deskari banneri etusivu"]

Samankaltaisia juttuta