Varusmiesliitto aloittaa yhteistyön helsinkiläisen Nightlife Promotionsin kanssa. Yhteistyön seurauksena Varusmiesliitto näkyy Nightlife Promotionsin järjestämissä tapahtumissa. 

Kuva Aku Siukosaari

Yhteistyötä pilotoidaan ensi viikon keskiviikkona, kun Nightlife Promotions järjestää Bootcamp-kotiutumisbileet helsinkiläisessä The Tiger yökerhossa. Varusmiesliitto on brändillään mukana tapahtumassa.

”Nightlife Promotions vastaa tapahtuman käytännön järjestelyistä ja markkinoinnista, jossa voidaan yhteistyön myötä käyttää Varusmiesliiton brändiä”, liiton pääsihteeri Kristian Kyllönen selostaa.

Markkinointiyhteistyön lisäksi liiton aktiiveja osallistuu tapahtumaan. Kyllösen mukaan Bootcamp on Varusmiesliitolle mahdollisuus tavata juuri kotiutuneita varusmiehiä sekä kuunnella heidän kokemuksiaan.

”Sinänsä tällainen bileiden järjestäminen on aika perinteistä nuorisojärjestötoimintaa, mutta Varusmiesliitolla sitä ei ole viime vuosina ollut. Kokeilemme nyt yhdessä Nightlife Promotionsin kanssa miten konsepti ja yhteistyömme toimivat. Sen perusteella teemme päätöksiä jatkosta”, Kyllönen sanoo.

Päätöksen yhteistyön aloittamisesta teki Varusmiesliiton liittohallitus.